Benim silik di ben 23 gunde bır adet oluyorum adetım sadece bıgun gecmısdı yapmısdım hatta kuzenıme resmını cekıp attım resım de belli olmadı o derece silikdi zaten çöpe atarken farketmısdım 2gun sonra saglık ocagı gıttım tam bır ay olmamıs dedi yaptık test daha net cıktı ama gene silikdi kan verdım hamilesin dedi o yüzden silik oldumu bence cok fazla umut oluyor 2 gun sonra tekrar deneyin daha net cıkarsa hamılesınızdır bıde sabah ilk ıdrar daha etkılı dıye bılıyorum 🤔