senasln Merak etmeyin iyidir insaAllah. Ben su an 38im. Aynen bende de oyle oldu 36 hatta 37de.haraket etse bile cok yavas ediyordu. Pit pit da hickirigi.anlam veremedim ben belki de dinleniyorlar, yada pozisyonlari oyle ki biz hiss etmiyoruz. Allah korusun bebeklerimizi💓Amin. istersen kalp atislarini yoklat icin rahat etsin