Canım bnmde ters suanlık ama arkadasımın 37 nin sonunda döndü sezeryan günü ayarlamayangittigi randvüde ögrendi .. döner yani sıkıntı etme bebeklerin dönmeme olasılıgı yüzde 4 müş , ben hep inanıyorum oglum dönecek hayırlısı ile diyorum 😂😂 yalnız şöle bişe dediler erken döndümü kafa baskı yapınca yavas yavas acılma esneme başlıyor , geç dönen bebeklerde açılma daha yavas ilerliyor diye duydum ama ne kadar dogruluk payı var onu bilmiyorum inşAllah öle bişe yoktur :/