Srfn11 Aysegul_42 ben hic olmafim ama bu siralar asiri bir salgin var ve hemen gitmeni oneririm cnku mikrobik bsy var eltimin iki cocugu perisan oldu hastahanede yatti sonrada eltime gecirdiler ailece mafoldulsr riske atmamalisin
AyazAdamom Aysegul_42 bende o haftamda isal olmuştum ishal hatta doğum belirtisiymiş çok korkmuştum doktorunla konuş mutlaka sabaha kadar da muz süt bide bol su iç hadi acik şifalar
Aysegul_42 Srfn11 üşütme ihtimalim yüksek olduğu için duruyorum canım cumartesi kontrolüm var bir de çok fazla kuru meyve yedim ondandır diyede düşündüm geçmezse gidecem teşekkür ederim 😔
AyazAdamom Aysegul_42 yok yok bir kaç gün sürmüş geçmişti 😊bizim tosuncuğu sezeryanla aldık en son 😅 senin geçti mi ?
Nurlella Bugün bendede karın agrısı ve ishal oldu birkaç gündür kan hapı içiyorum ona bağladım ama bilmiyorum tabi şuan hala hafiften karnım agrıyor
Elif28 Aysegul_42 bende olmustum 30 31 de. Doktor mutlaka 2 3 gun ust uste olursan mutlaka hemen gel demisti. Bol bol su ic
Aysegul_42 Ya ben baya karıştırdım yediklerimizede dikkat etmemiz gerekiyor sanırım ben yeşil nohut falanda yedim bir düşünün gün içinde yediklerinizi inşaAllah erken Doğum falan değildir olmaz hepimiz sağlıkla gününde doğururuz 🙏🏻🤗
Aysegul_42 AyazAdamom aa çok sevindim ya içim rahatladı çünkü ben doktora memleketim Konya’ya gidiyorum maalesef uzaktayım erken Doğumdan da çok Korkuyorum daha dün oldum eğer iki güne geçmezse giderim 🤗