Gizem_Oguz sağlık ocağından çağırdılar gözlem için kan verdim kan ilacı kullandığım halde kansızlık çıktı neden öyle oldu anlamadım ilacı günde iki taneye çıkardılar ne yapabilirim düzelmesi için ? bebeğimin kalp atışlarını dinlerkende biraz hızlı attı bi sorunmu var dedim hayır dedi ama ebe telaşlandı sonra normale döndü dedi doktora gitmeme gerek varmı dedim hayır gerek yok dedi ama içim içimi yiyo 🥺🥺 27+4üm bu arada
[silindi] Gizem_Oguz ilacı aç karnına almanız lazım sonrasında er süt ürünleri yemeyin ilacı limon suyuyla veya portakal suyuyla içmek demir emilimini hızlandırır
Deletedmom6373 Gizem_Oguz Benimde kan degerlerim çok düşmüştü sağlık ocağından aradılar acil hastaneye gitmen lazım diye kendi doktoruma gittim kan ignesi yazdı ayrica kan ilacımı 2ye çikardı çay kahve kesinlikle yasak ve günde azda olsa mutlaka kırmızı et yiyceksin dedi canım istersen bide kendi doktoruna görün
Julej Gizem_Oguz benim de öyle en basından beri 2 içiyorum doktor yeşil yapraklı bakliyat ve et çok fazla tüket aksi halde kan takmak zorunda kalıcam Doğum esnasında dedi:/
KoyluKvsr Gizem_Oguz Benim kansizliğim demir eksikligindendi 4.aydan beri Ferrum kullandım hic düzelmedi. Doktorum değisti yeni doktor ferrumun etkili olmadığıni söyledi onun yerine gynoferon yazdı günde iki kere kullandım demirim 40 lardaydi 380 e çıktı ve kanım düzeldi.
Pellini kan ilacı aldıktan sonra çay, peynir, yoğurt , süt yemeyin. en az iki saat geçmesi lazım bunları yemek için yoksa ilaç bi işe yaramaz canım
Fasulyem22 Pellini süt ve süt ürünleri demir ve kan ilaçlarını bağlar yani yararı olmaz diyemem ama daha az yararı olur mesela ıspanak demire iyi geliyor ama yoğurtla yiyince o demiri alamıyorsun öyle düşün
busubusu Gizem_Oguz öyle bişey var canım demir bağlaması olmuyo süt ürünleriyle yada çayla flan alındğında bendede aynı durum var kan ilacını c vitamini yada yeşillikle beraber almamı söyledi dr bol yeşillik et c vitamni meyve fln ye pekmez kuru üzüm ye ıspanak ye mesel onda çok demir var
Gizem_Oguz Deletedmom6373 çokmu düşük dedim ebeye çok değil ama doğumun yakın dengelememiz lazım dedi doktora gidiyimi dedim gerek yok dedi ben anlamadımki bu işi😑 bide ciğer ye dedi internetten baktım ciğer bebekte sıkıntı yaratıyomuş
Deletedmom6373 Gizem_Oguz Anladım canim demekki çok düşük değilki doktora gitmeni istemedi dediği gibi 2ye çıkar ilacıni yediklerine dikkat et kara üzüm pekmez keçiboynuzu yemeni tavsiye ederim bende yiyorum canını sıkıp bebeğinide strese sokma benim kan depolarım neredeyse boşalmıs dendi çok şükür şuan herşey yolunda sen yeterki yemene içmene dikkat et 😊
Mavigozunannesi Gizem_Oguz kaç cıktı değerin benim ki 9.90 di geçen ay bu ay çıkmaz sa bana da iğne yazacak bide ben 34 haftaligim az kaldı
Gizem_Oguz KoyluKvsr doktora bende söylüyüm o zaman benimkinide değiştirir belki. dediği gibi etkili değil galiba çünkü hiç aksatmıyodum ben