Benim ilk bebeğim de hiç bulantım olmadı , taki 8 haftalık oldum sabahları bulantım bi şişkinlik giydiğim herşey beni sıkıp rahatsız ediyordu hiç dr a gitmemiştim, 8. Hafta gittim ve bebeğin kalbinin durduğunu söyledi hatta içimde şişmiş onun rahatsızlığımız bendeki, demek istediğim bulantının tamamen kesilmesi bence Bebeğin kalbinin durduğu anlamına gelmiyor , sıkma canını Rabbim sağlıklıya büyütüp kucağımıza almayı nasip etsin, şimdi ikinciye hamileyim 13+3 bulantı beni yiyor ama hayırlısı o da geçer inş herşey gönlünüzce olsun, dua edin minik yavrucuklara ❤🤱🏻