sbusra evet gebelikte duygusal iniş çıkışlar çok fazla oluyor.Bir anda çok mutluyken aniden melankolik olabiliyor insan.O elde değil.Hormonlar 😅 Ondan ziyade bir de gebelikte bir sürü sıkıntı,travma,üzüntü,çatışma yaşayan insan var.Yani eşiyle durmadan tartışan,sorun yaşayan bir kadının sinir kat sayısı çok daha fazla olacaktır illa ki ve bebek bu tip şeylerden etkileniyor evet.Ama ‘ben gebelik boyunca çok koşu yaptım bebek de ayaklanınca oradan oraya koşacak,yerinde durmayacak’ gibi bir şey olamaz.O artık biraz uydurulmuş ☺️ bir bilgi.