Kalbiminsesi Kizlar yan tarafıma yatinca sanki kaburga kemigim batio gibi agrio 24 +5iz varmi ayni oaln
Zeynepasya24 Kalbiminsesi su an aynı şeyi yasıyorum sol kaburgam agrıyor baskı yapıyor sanırım uzanınca agrıyor kalktım durdu su an 🤦🏻♀️
Selinnnncim Zeynepasya24 Kalbiminsesi bendede var inanılmaz ağrı dayanılacak gibi değil böbrekli kaburgamı anlayamadım hala
Zeynepasya24 Selinnnncim valla tam memenin altında bastırıyorum kaburga agrısı gibi geliyor biraz durunca da sanki altında hafif birşeyler oynuyo gibi başı ya da başka birşeyi sanırım yaslanıyorlar 😁 agrıyo ama hissedince mutlu oluyorum
Kayadidem Kalbiminsesi Bebiş yukarıya çıkıyormuş o yüzden batıyormuş bana da doktor öyle demişti şuan 36+1 deyiz batma kalmadı aşagıya indiği için sadece nefes almakta zorlanıyorum
meryemm_demir Bacaklarınızın arasına yastık koyarak yatabilirsiniz ben bazen karnımı bile destekliyorum acı ağrı olmuyor öyle 😊
[silindi] Kalbiminsesi bebek basını kaburgana dayıyordur 36 haftalık olduk hala öldürüyor beni agrısı sol tarafım bitik sanki