Bende biraz aceleci annelerden biriyim sanirim 😊doktorun dedigine gore Doğumum 27 ekimde 18+3 gunluk hamileyim 😊 Anneannesi oglusuma mama sandalyesi oyun halısı aldi simdiden ben hevesli hevesli baktigimdan cocuk ürünlerine 😁 bende bime indirimli urun gelmisti o sira kuvetini ve aparatlarini bir tane bebek takimi agiz mendil battaniye vs aldim. Ara arada iste e bebekten bir kac sey aldik tirnak makası 5 tl bebek zibini 5 tl bu arada haberiniz olsun 0 3 aylik olanlardan birde biberon biberon temizliyici vs iste para oldukca aliyorum sürekli 😀 cunku bebek esyalari kiz çeyizi gibi masraflı ve cok al al bitmiyor o yuzden zamana yiyip surekli bir seyler almaya calisiyorum yavruma