Kızlar 14. Haftamdayım hamile kaldığım günden beri alt karında adet sancısı oluyor çok sık değil ama her gün oluyor. Kanama vs hiç birşey olmadı. Rahim büyüyor deniliyor Geçen doktora sordum normal dedi. Ama ben burda hiç böyle şikayeti olan bir gebe görmedim normal mi size de oluyor mu ?