Adves Trabzon Canim bende 22 haftalikta hissetmeye basladim tedirgin olma yani doktor ust tabakan kalin oldugu icin hemen hissetmeye bilirsin demisti bana
Ozge3747 Trabzon Canım ben de 18 haftalığım. Geçen haftadan beri hissetmeye başladım ama her zaman olmuyor sen de yakında hissedersin
limoncicegi Ya ben de hissediyorum sanmıştım ara ara pıt pıt yapıyordu meğer gazdan dolayı bağırsak hareketiymiş
Neziya12 Ben de 22 haftada hissettim maşallah kıpır kıpır durmuyor şimdi yerin de azıcık da sabret cnm