Eylul_61 İyi akşamlar arkadaşlar çatlatma iğnesinden 13 gün sonra kan testi yaptırdım değerim 0.100 çıktı gebelik yok acaba erkenden mi yaptırdım adetin geçmesini mi beklemeliydim çok üzgünüm 😱
Gzrilknur Eylul_61 iyi akşamlar canım. Ben çatlatma iğnesinin 17. Günü adet oldum. Umarım seninki pozitif çıkar. Bence test için erken davranmışsın. 16. Günü geçsin öyle test yap.
Mlssa Eylul_61 Ben 17.gün pozitif görmüştüm ama 3 gün adetim gecikmişti.Bence bekle canım acele etme gecikmen olsun sonra test yap🙏🏻
Tubacfc Gzrilknur Benimde iğnenin üstünden 7 gün geçti aşırı derecede bel kasık ağrım var adetimede 6 gün kaldı
Eylul_61 Eylul_61 canım idrarda çıkmasa kafama takmazdım da kanda çıkmayınca çok üzüldüm birçok yerdede adetten 4-5 gün öncesine kadar kan testinin sonuç verdiği yazıyo senin içinde üzüldüm RABBİM kısa zamanda inşallah hayırlısıyla nasip eder
12Caglaa Merhaba kızlar bende catlama ignesi vuruldum 9 ucuncu günüm bugün hiç biryerım ağrımıyor bu ikinci denememiz ilk olmadi 15 inci gün adet oldum baklim bkliyorum allh herkeze nasip etsin evlat bu arda bir kızm var 2 yaşında 😍