NihanMine ne guzel 6+5te duymussun canim ben suan 9+2yim kese 28mm bebek yok dr bu buyuklukte kesenin icinde bebek olmwsi lwsmdi dedi dr değistrdm bugn egitim arastrmaya gittim renkli usg aldi ordaki dr da bebek yok dedi beta takibi yapalm 2gun arayla dedi onw gore kurtaj olursn dedi. 2 hafta once beta 19bindi bugn 65bin olmus. Persembe gunu de kan vericm onun sonucuna göre bakicz artk