Pirinctanesi Yesimpolat Allah tamamına erdirsin. Ben folik asit (follatro markasından) kullandım 16 haftama kadar. Ve her gün omega 3 balık yağı kullandım ve kullanıyorum hala (möllers marksından ; balığın karaciğerinden üretilmeyeni olması lazım, balığın tamamından üretilenin olması lazım o yüzden bu markayı seçtim biraz pahalı ama değer.) 12. Haftamdan sonra d3 vitamini damlası kullandım (ocean markasından günde 1 damla) 16. Haftamdan sonra bir de multivitamine başladım ( vinelac markasından günde 1 tane) bu kadar vitamine rağmen toplam 23. Haftaya giricem toplamda 2-3 kilo aldım. Buna rağmen bebeğimin gelişimi 1 hafta önden gidiyor. Ve hiç halsizliğim olmadı. Halsizliğimin olmamasını vitaminlere bağlıyorum. Tavsiye ederim 👍🏼 Günlük yumurtamı sütümü yoğurdumu meyvemi de aksatmamaya çalışarak 👌🏻
Ipek34 Multivitanij olarak elevit, demir ferrum fort, efa omega 3 (2 günde 1 ) , d vit damla , bi de benim tiroit rahatsızlığından ötürü iyot
Bahar1803 Ben 11 haftayım sadece folik asit kullanıyorum normal şartlarda başka vitamin takviyesinde bulunmam gerek mi ?
Fasulyem22 Pirinctanesi kullandığınız balık yağı mide bulantısı yapıyor mu ağızda balık tadı bırakıyor mu