Merhabalar ben 16+2 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim. Bebeklerim aynı plesentadan besleniyor 14. Haftaya kadar bebeklerin gelişiminde çok fark yoktu küçük olan 4 gün gerideydi ama 16. Haftada bebeğimin biri 16 +4 Ken diğer 14 haftalıktı gelişimi doktorumuz çapa tıpa yönlendirdi.bebekleri kaybetme riskimiz var bu durumu yaşayıp bebeklerini kucağına alan annelerimiz var mı? Ve bu konuda tecrübeli doktor var mı bilen tanıyan diye sormak istiyorum