Nilver SeydaT canım korkma sakin ol en başta benimde bacaklarımdan kanlar süzüldü et parçası gibi kan pıhtısı geldi 7. Haftamda bugün 11+5 olduk progestan iğne ve hap ile Allahın izniyle ne kadarlık seninki
Samsunn55 SeydaT dualarım seninle canım 🤲 sağlıcakla kavuşursun bebeğine inşallah güzel düşün güzel olsun ama en önemlisi de sensin sen iyi ol sağlıklı ol
Sevvaldal SeydaT benim de ilk 3 ay 3 kez kanamam 1 kez de akıntı şeklinde kanamam olmuştu. Kanama alanları vardı hep. Gecti çok şükür 26. Haftaya girdim bugun🙏🙏🙏🧿💙 eger ilac alamiyorsaniz cok bol su icin ve ayaklarinizin altina yastik koyup ystin
Mihnurkacmaz Çok geçmiş olsun canım 6 haftalıkken benimde çok kanamam olmuştu iki kere progestan iğne ve ilaç verdi doktor sürekli yat dinlen dedi bol bol da Ayetel Kürsi oku Rabbim yardımcın olsun şuan ben 19 haftalık oldum şükür
SeydaT Normal de olabilir bebeği de kaybedebilirsiniz dedi ultrasonla bakacaklar bu sefer Allah'a şükür idrar testi yaptılar bide çok kötüyüm
Naneliseker01 SeydaT defalarca kanama yasadım karacıger büyüklüğünde pıhtılar düşürdüm; en kötüsü olmadıgı sürece üzülmeyin olumlu dusunun.. Bebeğinize inanın bol bol dua edin.
SeydaT Meryu ultrasondan baktı göremedi 8 haftalık hamileyim vajinal bakacağını söyledi ya çok küçük yada düşürdün yada düşürmek uzeresin dedi Allahım düşürdüysem ya tuvalette falan nasıl fark etmem diye içim içimi yiyor şuan okadar kolay olur mu düşmesi :(((
GulAkin SeydaT canım ben de 9 haftalıkken düşürmüştüm düşürürken mutlaka sancin oluyor oradan bilebilirsin en azından dikkat edersin tuvalete otururken sancın olunca
SeydaT gulcanumut hayır canım benim adetlerim düzensiz daha önce 2 hafta önce gittim vajinal ultrason baktı adetlerin düzensiz normalde 9 haftalık olması gerekirken şuan 6 haftalık gözüküyor dedi şuan 8 haftaligiz
Yasmnnn SeydaT Allah yardımcın olsun kuzum aklında şüphe kalmaması için başka doktora da gözükmeni tavsiye ederim.
aysenily Çok geçmiş olsun bitsnem umarım hayırlı haberlerini alırız güzel düşün bebeğini sağlıkla kucağına alıcaksın inşallah
SeydaT Samsunn55 benim kan sonuclarim çok iyi çıktı ama bebeğin durumunu hala bilmiyoruz vajinal ultrason için beklemedeyim kanamam hala devam ediyor esimde sizin gibi düşünüyor eğer öyle bişey varsa en azından senin sağlığını etkilemesin zehirlemesin seni diyor teselli vermeye çalışıyor ama çok üzücü bir durum :((
bebegimibekliyrm SeydaT bol su için ve hiç hareket etmeyin sadece WC için kalkın, bari proluton iğne verseydi, ama Rabbim ömür verdiyse hiçbişeycik olmaz Allah’ın izniyle, çok geçmiş olsun tekrardan
aysenily SeydaT vajinal ultrason yapılmamış sanırım henüz onda da güzel haberler alırsın inşallah bi sorun çıkmaz bekliyoruz güzel haberlerini
Samsunn55 SeydaT tabikide üzücü 3 kere yaşadım ben bu durumu. Ama tabi her insan bir değil her gebelikte birbirinden bağımsız. Rabbim veriyorsa da alıyorsa da vardır bi bildiği şöyle bir gerçek var sağlıklı bi bebekse eğer hiçbir şekilde gitmez sizden ama sağlıksızsa asla da durduramazsınız
Zeynep1080 SeydaT bu durumu bende yaşadım 2 defa . Sonu üzücü oldu .ama Hiç bir sorun olmayadabilir ne kadar kanama olsada. İnş Öyledir
SeydaT aysenily Allah'ıma çok şükür kalp sesini duydum rahimde dedi ama düşük riskim varmış herhangi bir hap veya başka bişey vermedi içim rahatladı bir nebze bundan sonra sürekli dinlenmem gerekiyor 🙏