Benibirakma Yusufburcu61 30 haftalığım bebek hareket edyr ama akıntım çok var acaba bebegin suyumu diye korkuyorum Perşembe günü randevum var
Yusufburcu61 Benibirakma benimde suyum gelmiş ben anlamadım hiç doktor dedi suyun azalmış anlamadın mı diye ihmal etme canım ben şimdi evde beklemedeyim sancım olduğunda hemen gidicem