Kevser6161 Herkese merhaba ✌️Camlıca medıpolde dogum yapan varmı? Doktorumdan memnunum ama hastane yenı oldugu ıcın tedırgınım acıkcası 😒
Arbie Kevser6161 ben doğum yapmadım ama üstte kalsın bakiiim doğum yapanların yorumları benim içinde önemli🥰🥰
Beray34 Kevser6161 bende bu hastaneye gidiyorum benim içinde önemli yorumlar doğum yapan var mı? hangi doktora gidiyorsun?
Cyln1 Kevser6161 canım geçen perşembe Doğum yaptım gece gittiğim için gece doktoru Doğum yaptırdı latife aslı hanım memnun kaldım ayrıca oranın ebesinden hemşiresinden ayrıca memnun kaldım hepsi çok iyiler sancı odası güzeldi temizdi doğumhane temiz gğzel herşeyiyle memnun kaldım açıkcası
bmomsy Kevser6161 bende sedef hanıma gidiyorum arkadaşım da sedef hanıma gidiyordu doğumunu yaptı ve kesinlikle çok memnun kaldı
Bsraymc Bende Çamlıca medipole gidiyorum doktorum Elif hanım çok memnunum doğuma 1 ay kaldı 🙈☺️ Açıkcası Doğum yapanlar yorum yaparsa tecrübelerini paylaşırsa bizim içinde çok iyi olur 🙏🏻
kyr9324 Kevser6161 Baya uygunmuş acaba yeni açıldığı için mi çünkü lüks bi hastane 😀 doğumda mı aynı şekilde uygun acaba?
Kevser6161 kyr9324 evet yenı acıldıgı ıcın uygun. Normalde pahalı bı hastanedır medıpol kosuyolundada var muaynesı pahalı mesela. Dogum fıyatlarıda uygun
kyr9324 Kevser6161 Anladım bende çamlıca erdeme gidiyorum oranında fiyatı uygun zaten özel sağlık sigortamız sayesinde muayneye 15 tl ödüyorum.İnşallah hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip olsun 🤰🏻🙏🏻
Beray34 Kevser6161 evet doğum fiyatlarıda uygunmuş.. henüz çıkmadı sanırım doğum yapan ilk doğuranları biz olucaz sanırım☺️☺️
Kevser6161 kyr9324 Camlıca erdemde cok ıyı medıpol yenı ve uygun dıye tercıh ettım acıkcası yolsa camlıca erdeme gıderdım bende. Amın ınsallah canım. 🙏🏻
kyr9324 Duyguveminigi Bizim tamamlayıcı sigortamız var diye çoğu testler bedava muaynede çoğu hastanede 15 tl.Sadece doğumda tam para ödeyeceğim.Doğum masrafı bize ait olduğu için uygun sayılabilecek yerlerden biri erdem olduğu için orayı seçtim 😀 Doktorumuzda aynı 😀
BurinTasKaradag Çamlıca medipolde elif malçoka gittim hiç memnun kalmadım. Zorla muayene etti resmen. Bitik bir hali vardı. Ben kendi adıma tavsiye etmem. Sedef hanımı öneriyorlar onu denicem
Beray34 BurinTasKaradag Bu hastanede nöbetçi kadın doğumcu Mine hanım var hiç mi hiç memnun kalmadım haftasonuydu sedef hanım yoktu.. aklınızda olsun kızlar iki kere denk geldim kendisine birdaha gitmem ihtiyaç halinde mine hanım var derlerse rotamı başka hastaneye çeviricem