Durununannesi80 Kızlar son 1 saattir bebeğimin hareketleri cok guçsuz canımı yakardı şimdi hiç bazen hissetmyrm bile çok güçsüz varmı basına gelen 37/2 yim
2cocuk2kopek Durununannesi80 Canim gunde 10 kere hareketi olmasi lazim eger 10dan azsa doktorum o haftada baan hemen gel demisti
Yusufburcu61 Durununannesi80 son zamanların normal canım bende 37+6 dayım doktora söyledim artık bebek büyüdüğü için normal dedi
semrakarahan 2cocuk2kopek canim bnmkide 37+3 bugun pek hareketsz ama evde dolandim surekli ondan olabilirmi saysam 10 dan azdir bi kac defa hissettm sadece
berjerdekikaolikalev Durununannesi80 Suyu ile alakalı biley olabilir mi? Çünkü geçen hafta benim de suyum azalmış, hareketleri güçsüzdü. Serum takviyesiyle hemen toparlandık ve hareketleri eski gücüne ulaştı. Doktor da suyu azaldığı demişti
2cocuk2kopek Durununannesi80 o zman buyudugunden yeri daraliyor canim ondandir. Benimki suan 38 haftalik sadece kolunu oynatabiliyor yeri yok cunku. Hareket ediyorsa korkma
Durununannesi80 2cocuk2kopek cünkü nişan geldi 1 hafta once o yuzden korkuyorm ama bekliyim braz daha eşim gelince giderim bi
2cocuk2kopek Durununannesi80 benim 27. Haftamda geldi nisanim canim ama yinede kalmasin aklinda git bi doktorra
2cocuk2kopek semrakarahan cok fazla hareket ettiysen normal canim uzanip ayaklarinin altina yastok koyup uzan biraz bende sabahtan beri baya yordum uzaninca anca hareketlendi