Mesa33 canım cok saol. Yanma vardi ki ben bekarken de cok cektim enfeksiyondan. Su 26. Ci haftadayim 3.aydan itibaren kullanmadığım antibiotik toz saseler kalmadi son care bitkisel ilac kullanıyorum halen daha ve surekli sirkeli su kullanyrm. Bir gun kullanmasm sanki bebek aşağıdan çıkacakmışcasina kivrandiran agri oluyor asagida