Menis21 şöyle benim miyom oluşmuş 2 adet onlarda yaratırmış kasılma. Bide o aralar cok yoruyorum kendimi evde değildim dogru düzgün devamlı dısarıda işlerim olmuştu. Sonra o ilk dönemlerdeymiş gibi adet sancısı gibi sancılarım oldu doktor muayenem vardı o haftası gittigimde rahimde kasılma gözlendi ve progestan verdi fitil olarak rahim esnesin diye bebegim de kasılmış gibiydi çünkü kalp atışını duydum bi problem yoktu ama bende cok korktum. 20. Haftaya kadar normal kasılmalar dedi doktorum korkma dedi ama ilaclara basladım progestan, magnezyum suan hala kullanıyorum