Merhaba kızlar hamilelikte malesef hemoroid çıktı. 4 gün oturup kalkamadım. Çok acı çektim. Şuan acısı gitti ama şişlikler hala gitmedi. Dr normal doğum yapacağımı söyledi açıkçası benim de istegim öyle ama hemoroid ne olur dogum sonrası gelen giden olucak bebek bakımı derken acımdan bşy yapamaz mıyım diye korkuyorum. Hemoroidle normal doğum yapan varsa tecrübesini paylaşır mı?