Senayerva Bugün sabah tetanoz aşısı oldum banyo yapsam birşey olurmu hemşire birşey söylemedi yap veya yapma diye sizler banyo yaptınızmı kızlar ?
hunilimom Senayerva 2.dozunda banyo yapmıştım hemen ama kolum baya ağrımıştı canım istersen bir gün bekle
Ahter90 İlk tetanoz aşımda banyo yapmıştım çok ağrıdı kolum ikincisinde bir gün bekledim sıkıntı olmadı. Hemşire sıkıntı olmaz demişti ama böyle tecrübe ettim.
Burcu92 Senayerva yapma canım bende bugün oldum özellikle ebe dedi bugün şu değdirme diye . Sende bence yıkanma