Belki tanıyanlar paylaştıkları mi görenler bilir. Mayıs annesi olan ama bir türlü doğmayı beceremeyen 1 kızım vardı neler neler yaptım sguat evde gırgır merdiven in çik sıcak suyla düş son haftamda 38 den sonra sıcak su torbası hamileliğin boyunca hiç durmadım yerimde ...Doktorum ilk ters dedi sezeryan olursun ben çok korktum devlet hastanesi sezeryanindan secde hareketi yaptım inşirah süresini okudum kızım döndü sonra geldik 40.haftaya sancim agrım acikligim var ama Yok dogmuyo .Doktor gün verdi 27 mayıs pazartesi yani bugün gel suni sanci verelim ben sancidan çok korktum çünkü kendi sancımla istiyodum dogumumu neyse nisanim gekdi 3 gun kanamalı günler geçirdim doktoruma gittim suyun gelirse gel 1 cm halen dedi son 3 gunum kalmıştı suni sancıya ama ağrılarım fazlalaştı gelen o muhteşem geceye tabi sıcak su torbasıyla geziniyorum evde gece 2 gibi sancim başladı kalktım ailemle sahur yaptım sancim var demedim dedim ben düş alıp yatıcam düşümü aldım herkes yattı ben yatamadım sabah 6 buçuk gibi şiddetlendi sancılar 2 dk bi sanci kalktık gittik saat 6 buçuk gittik hastaneye ebe muane etti 9 cm doğum başlamış direk doğumhane ye geçtim duyumu patlattılar son 30 dakika çok kötü ydu kızım kanala inmemişti yürüdüm yürüdüm oturdum kalktım o sancıyla kızım Allahimin hediyesi saat 9 buçukta kucagimdaydi hemşire süper bi doğum yaptın dedi maşallah ilk olmana rağmendedi 10 dikisim var ama iyim cok sukur sonra odamıza geçtik ememedik morarma oldu iki gün küvezde kaldık ama şimdi evimizdeyiz çok şükür Rabbim herkese nasip etsin biraz karışık anlattım belki çünkü çok karmaşık bi hamilelikti ama sonu muhteşem