Mihrican_21_ Evet sevgili mayıs anneleri geldim 40 ci haftama doktor kontrolüm vardı bugün eve yolladı beni ne sancı var ne açılma cumaya kadar mühlet verdi bizim bebişe bakalım gelecek mi 😊 Sizler ne durumdasınız
Misskaynak Mihrican_21_ bende 40 canm ne nisan ne sanci ne su hicbisey yok 🙇🏻♀️ Sadece bol kasilma var yarin gel bi bakalim dedi duruma gore sezaryen isticem yeteeeer 😅 dayanamiyoruuuuuum 👼🏻
edagoktug53 Mihrican_21_ ah ah 40+3 gelen giden yok. Bizdede bolca kasılma var. Bide yalancı sancılar 😔
hunilimom Mihrican_21_ 39 üz bizde cumaya kadar.gelse diye dua ediyorum bayram sonuna denk.gelmek istemiyorum
PrensesimDoga MelekAnnesi52 sezeryen ile alınacak suyum azaldı yani 2 gün sonra , inşallah kızım sağlıkla doğar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
MelekAnnesi52 PrensesimDoga İnşAllah sağ Salim kucağına alırsın 🙏 Allah'ım ikinizi de korusun 🙏 bizim içinde dua et canım 🙏
PrensesimDoga MelekAnnesi52 aminn cümlemiz için her daim dua ediyorum 🙏🏻🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlaşın sağlıcakla 🙏🏻🙏🏻
Misskaynak Mihrican_21_ evet ama normal doğumdaki dikişlerden dde korkuyorum ben ya o sancışar felan 🙇🏻♀️ ikisinden de korkuyorum keşke suda doğum yapsaydım 😅
Mihrican_21_ Misskaynak bir daha ki hamileliğinde artık bütün devlet hastanelerinde bile suda doğum olacak başlayan varda bize kismet olmadı
Mihrican_21_ edagoktug53 ah ah ne olacak mayıs annelerin hali 😊 En sonunda hepimiz çekeriz bir duple suni sanci kendimizden geçeriz belli
gokceylmz Yarın 41 oluyoruz biz de. Bugün yine sancım çıkmadı 😕 çarşambaya kadar gelmezse sezaryen olcam.
gokceylmz Mihrican_21_ bu gece 1de suyum geldi az az. Yatışım yapıldı hafif de suni veriyolar. Nasipse yarın öğlene doğru inşallah doğumum olur 🙏🏼