Ben gebeligimin başından beri hep yedim tabi avuc avuc degil salatalarda pogacalarda sabah domates salataligin yaninda flan. Bi sıkıntı olmadi doktorumda zaten yiyebilirsin demisti. O nasil sıkıntı oluyo bliyomsn ödem atmak icin kaybatip suyunu iciyolar ya sapını flan yiyolar o zaman sıkıntı oluyomus temizliyoms icini.