40+3 olduk hala dogum gerceklesmedi ve simdiye kadar olan hamilelk surecimin en zor 3 gunu icindeyim. Önce karnimda catlaklara bagladigim kasintiyla baslayan sonra her tarafa kabarciklar halinde yayilan kasinti. Ne yazikki cözümu dogum yapmak bunun disinda hic bisey ise yaramiyor. 300 kisiden 1inde olan bela beni buldu. Dua edin lütfenn. Rahatlatacak çozümu olan yardm etsin artik agliyorm saat 4 25 ve uyuyamiyorum