[silindi] Modies valla benim aklım olsaydı bende senin gibi yapardım 19 yaşında kaçmazdım kocamdan yana bi sıkıntım yok da doğdum yerden çok uzağım özlüyorum orasını
nurr_kbr [silindi] seninki inşallah vaktinde gelir :) benim ilk doğumum olacak nasipse o zaman yüzden nasıl olacak yaşayıp gorucez kime benzeyecek nasıl bişey çıkacak ortaya acaba 😂
[silindi] nurr_kbr masallah benimkisi 13 haftamdan beri durmuyor doktor benim hep dalga geçiyor sen bu çocukla ne yapacaksın diyor 🤣🤣
Modies [silindi] şuan kaç yaşındasın ☺️ Eşin iyiyse hiç dert değil ne olduğu özlem konusunda haklısın ama
Hs20 Gününde gelirse 12 agustos ama erken gidiyo.2 hafta 2 agustos da olabilir dedi doktor.bakalim artik 😊
nurr_kbr Hs20 erken gidenleri merak ediyorum bizim ki tam haftasına göre gidiyor yeme içme konusunda da dikkat ediyorum aslında sanırım bünyeyle alakalı 🤔
nurr_kbr [silindi] sorma bizimde geçen ultrason a girdim doktor jeli sürdü daha başlatmadan bu başladı doktoru tekmelemeye kadın bakamadi her bakmya çalıştığında cihaz sallandı 😂
Hs20 nurr_kbr aynen canim bende esim de 3.800 dogmusuz seker de yok ama yine de dikkat ediyorum elbette doktor genetik o zaman dedi cunku bana kilo yapmiyo hic kendi aliyo