Ysmnkrcy Kumperisi hayir ilk çocuğum makat gelisiydi sezeryan oldu bu sefer normal istiyordum ama ücretleri çok pahalı o yüzden sezeryan olucam ama inan hiç istemiyorm
[silindi] nurr_kbr bende erken doğumuşum annemden bana geçmiş hırsı birşeymiş öyle dedi doktor bende de bebekte de birsey yok aslında
nurr_kbr [silindi] seninki inşallah vaktinde gelir :) benim ilk doğumum olacak nasipse o zaman yüzden nasıl olacak yaşayıp gorucez kime benzeyecek nasıl bişey çıkacak ortaya acaba 😂