MiniAzraa epenez keşke biraz daha evde bekleseydin canım sandino çekseydim orda doğum öncesi mahvediyolar
epenez MiniAzraa kontrole geldim sancim ve açılma yok ama bebek kilosu artıyor diye birde benim kan ile ilgili hastalığım var riske atmak istemedi o yüzden gözetim altında tuutyor. bakalım bekliyorum
epenez xwprensesannesii sancim yok şuanda da varmis ama hissetmiyorum. Doktor riske atmak istemedi yatış verdi bekliyorum.
Bal_bubu epenez Hayırlı sağlıklı doğumlar ağrısız acısız tez vakitte inşallah bekleyen bizlere de dua et canım🙏🏻