Tutkukaral Merhaba kizlar ben bugun sulandirici igne basladm 4000 lik doktor dozun yeterli olup olmadigina bakmaya gerek yok yeterli olur dedi. Aklima takildi sizin baktimi sizce yeterli gelirmi ? 4 haftaligim
Mhnds2357 Tutkukaral Tutkukaral benim de kendi doktorum bakmadı doktorum. Ben başka bir şey için devlet hastanesine gittiğimde oradaki doktor öylesine ölçmüştü pıhtılaşma değerimi. Ama devlete gitmeseydim bakmayacaktı yani. Ne yaptığını biliyordur merak etme bu pıhtılaşma olayı çok yaygın artık o yüzden deneyim sahibidir ☺️
Esradgc Tutkukaral canım bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum şuan 25 haftalığım doktorum doğuma kadar kullanacaksın dedi sanıyorsam seninde öyledir
Gebelikbilgisi Tutkukaral ben 88 kilo ile hamile kaldım ilk hftlarda 4binlik iğne ve coraspirin kullandım. Tesadüfen başka bi kadın doğumcuya gittiğimde hapı kes hematolojiye git dedi. Bende öyle yaptım orda biçok tahlil yapıldıktan sonra dr 6binliği uygun gördü. Şuan 35 hftya tamamladık çok şükür
Tutkukaral Mhnds2357 ya demekki hepsi bakmiyo vardir o zaman bi bildigi 😊 peki yeterlimiymis igne dozu kaclik kullaniyosn
Tutkukaral Esradgc canim banada oyle dedi ama sanirim igne kullanirken her ay dozu yeterli mi diye kan aliyolarmis diye duydm benim doktorm gerek yok yeterli olur diyince aklima takildi sen kaclik kullaniyosn
Aminem2020 Tutkukaral cnm bende şuan olsalar 4000 kullanıyorum ilk aylar için yeterli olduğu nu duymuştum ama kilo alımı arttıkça ignede yükselecek diye biliyorum arkadaşımın öyle olmuştu
Esradgc Tutkukaral 4000 lik kullanıyorum canım clexcane la başladım artık onu bulamadığım için oksopar 4000 lik kullanmaya başladım
Mhnds2357 Tutkukaral ben 6000lik 2 günde bir kullanıyorum 56 kiloyum kiloyla alakasını hiç duymamıştım. Coraspirin kullanmıyorum şu an. Devlette aynı gün çıkıyor yaptırman gereken test. APTT değerine bakılıyor diye biliyorum diğer genetik test gibi değil
Tutkukaral Aminem2020 bende ayni ilaci kullaniyorm ama insallah yeterli olur dozu bana yukseltcez diye bisey demedi canim ama yukseltsin ya bisey olmasnda ona tek istegim o.
Tutkukaral Gebelikbilgisi kiloyla alakalimi yoksa pihtilasma sorunuylami alakali acaba benim 3 gende var heterezigotum tasiyici 59 kiloyum. Bende 10 gun kullandiktan snra devletten baktiriym en iyisi ya gerci onunda sonucu baya gec cikiyo
Gebelikbilgisi Tutkukaral hematolojiye gitmeden önce araştırmıştım netten kiloyla ilgili gibi şeyler okumuştum. Ama dr kan testlerinden sonra yükseltti dozu. Direk kilolusun yüksletcez demedi. En güzeli hematolojiye gitmek canım. Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin
Tutkukaral Gebelikbilgisi anladm canim cok tesekkur ederm rabbim hepimize saglikli evlatlar nasip etsin🙏🏻
Mhnds2357 Tutkukaral ben cerrahpaşa kadın doğumda yaptırdım bence en mantıklısı kadın doğumdur sonuçta derdini anlatınca anlayacak olan bi bölüm olmalı 🤔
Tutkukaral Mhnds2357 pihtilasmayi genetim bolumunde veriyoruz ya ondan sormustm tesekkur ederm bilgilendirmen icin