Ben karataşta oturuyorum.. Karataş Hastanesi Aysel hanıma gidiyorum kesinlikle şu zamana kadar gördüğüm kadın Doğum doktorlarının hepsinden daha iyi bir doktor bence.. çok çok ilgili ve her gidişinizde bebeğin her şeyine ayrıntılı bakıp size söylüyor.. muayene ücreti 85 lira.. 10 gün içinde bir daha gidersen ücretsiz zaten.. zaten aksi bir durum olmadıkça ayda bir gidersin bence kesinlikle Aysel hanıma gitmelisiniz..