hfza Alarasel normalde de ev isi yapmayi sevmem ondan benimki😀ama cok sukur kendi kendime biseyler yapiyorum e bide ev supur sil toz al bu gobekle o kadar oluyor🤭🤭
FSCMK ayseozbek haa benimde tepemde kaynanam oturuyor mübarek evi başımıza yıkacak öyle bir yürüyüşü varki 😂😂bazen korkuyorum duvar kafama düşer diye sinir oluyorum yapma diyorum bilerek yapmıyorum diyor yani o konuda bende muzdaribim komşum iyi değil 😂
Alarasel FSCMK 😀😀😀bnnmkşde altta ama çaprazda oturuyo taşncz inşAllah kısmtse bi doğm ypıym bi iki ay gcsn öyle