Poyraz_yusuf Benim bebegim için doktor oğlusum olacağını söyledi ama ben kız hissediyorum ..tabiki rabbim öncelikle sağlık versin başına böyle bir durum gelen oldumu hiç tatlışanneler🤗
Poyraz_yusuf Deletedmom277 doğru aslında Ama bebek poposunun üzerinde oturuyordu tam göremediğini düşünüyorum bilmiyorum anne hisseder derler ya 🤗🤗
irem01 ya bende erkek hissediyorum 16 haftada erkek dedi 22 de erkek olsa görürdük kız diyelim dedi ama alışamıyorum çünkü erkek hissediyorum bend. ne olacak acaba😊