Krkkkale sezeryan kötü bişi değildir bebek ve anne sağlığı için en sağlıklısı hangisiyse iyi doğum şekli odur..bebek kiloludur mesela normal diye ısrar edersiniz allah korusun sıkışır oksijensiz kalır bişi olur o zaman normal iyi doğumdur diyemeyiz aynı şey diğeri içinde geçerli..doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin aklınıza yatmayan şeyler varsa başka doktora da görünebilir fikir alabilirsiniz