Canım benim ya baştan beri bende de bu durum var İnan neler yaptım neler denedim cok bi fayda göremedim. Malesef ama malesef çekiyoruz çok zor olsada . bende 31 haftalığım ikizlerim olcak bide yanması bi tarafdan kaburgalarım sıkıştırması bi tarafdan bak Hale’n uyuyamadım daha koridorda salonda oturma odasında evin diğer bölgelerinde dört dönüyorum . Yatak odası hariç her yana gidip geliyorm zor valla. Eşim uyuyor içerde ama bunu dert etmiyorum napcaksın onlarda işe gidip geliyor. Bn kendim dıyrm ztn sakın uyanma sen .bu böyle gitçek cok acil bısı olmadığı sürece uyandırmam . ilk zamanlar bnde cok içerliyodm bn burda acı çekiyorım o orda uyuyor ohh ne iyi diyede yok yanı valla onlarıda perişan etmemek lazım .
Genelde benim yaptığım soğuk süt içmek muz yemek sarı leblebi yemek yoğurt yemek