Selvicemal bende pamuk tnga kullanıyorum, günlük ped kullanıyordum burda gördüm bıraktım dışardaysam peçete koyuyorum, evdeysem hemen değişiyorum zaten. Ben ıslatmayada korkuyorum kuru kalması gerektiği için psikolojim bozuldu valla 😂😂 zaten eşime bana ayrı damacana alalım 2 günde içip bitiriyim onu başka olmıcak dedim artık..