Pinos1234 Kızlar bebeğinizin kipirdadgini kaçıncı haftada hissetmiştinız biz 19 haftalık olduk hala bişey hissetmiyorum böyle olunca korkuyorum 😓
[silindi] Pinos1234 20-21. Haftaya kadar normal diyorlar. Ben 17 haftalıkken baloncuk patlaması gibi hissetmiştim. Şu an 19 dan gidiyoruz. Sende hissedersin yakında ☺️
Tugcehar87 Pinos1234 19 haftada hissettim sırt üstü yat çikolata ye elini koy bekle bakalım ben böyle hissettim 😂
Ozge3747 Pinos1234 Benim 17. Haftada pıt pıtlar başladı ama tam ayırt edemiyordum emin olmak istiyordum. Dün ve bugün iyice hissettim artık ve eminim. 18. Haftamdayım.
Derya0707 Pinos1234 yemek yedikten sonra sırt üstü uzamdıgın an elini göbek deliğinin altına doğru koy bu ara yakındır hissetmen canım
sydtns Pinos1234 20+6 da ilk kez hissettim çok az şekilde şimdi 28 olduk tepe takla dönüyor beyfendi içerde 🥰
Merveplnc Pinos1234 21 haftada ilk tekmeyi hissettim canım ilk çocukta geç hissediliyormuş dediler. Şimdi hıçkırıklarını hissediyorum resmen 😂 bir akşamda başladı ve o günden beri durmadı şuan 24 haftalığız 3 haftadır her gün takla atıyor içimde🥰🥰🥰
Littleprince_smother Pinos1234 Haftada pıt pıtları hissetmeye başladım, hareketlerini ise 18.haftada 😍 şimdi maşallah kıpır kıpır 25. Haftadayım🙏🏻 Ama normal diyorlar 20 haftalarda hissedilir diyorlar 🤰