Hilosko Kizlar 6 haftaya bugun girdim yarin kalp atisini duymaya gidecegiz sizler kacinci haftada kalp atisini duydunuz ✔
Pcoslubiranne Hilosko merhaba daha çok erken.bence bir kaç hafta daha bekle duyamazsan üzülürsün ben gibi.Karından bebeğimi göremedi kesede doktor.Vajinal sordu ben istemedim 6+3 de gittim dün 3 hafta somra gideceğim kendi doktoruma.