Ecehan haftamdayım oğlum 36dan beri kanalda pozisyonunu almış durumda suyuda fazlaydı. geçen hafta mikrop kapmışım bağırsaklarım bozulmuştu ishaldim 3 gün fazla olan suyum gitmiş bide azalmış hep ya bebeğimin suyu azalırsa ya doğum başlar ben anlamassam acaba bu gelen doğum kasılmasımı acaba doğuruyomuyum modundayım hiç pimpirikli bi insan değildim aslında son haftalarda böyle olmaya başladım. bugünde dün geceden beri düzensiz ağrılarım var belim çok ağrıyo arada karnıma vuruyo adet ağrısı gibi hastaneye gitmek istemiyorum boşu boşuna eşimde heycanlanıyo. sizde durumlar nasıl, nasıl geçiyo son haftalar ?