Ben 2016 Haziran’da dvt( derin ven trombozu) geçirmiştim canım. Yani bacağımda pıhtı atmıştı. Hiç düşüğüm yok ama yine de yatkınlık var diye 7+4 te başladım ben de. Doğuma kadar hatta doğumdan sonra kırkın çıkana kadar kullan dedi hematoloji uzmanı. Şu an 12. Haftadayım devam bakalım.