Caglaucrr Kızlar adete göre 40+2 ultrasona göre 38 haftaligim nstde 60 larda sancim çıktı, amniyon sivim 65mm sınırda , ve kordon dolanmam var buna rağmen yatış vermedi doktor endiseliyim 3 günde bir gidiyorum doktora sikinti olurmu acaba 😏
Melikeyildiz Caglaucrr o nasıl doktor mus öyle sıvı si azalmış sancin var ve kordon dolanmasi var bence alması gerekti hastaneye
2cocuk2kopek Caglaucrr su disinda ve hafta geriligi disinda ayni seyler bende de var kuzum ama benim sancilarim senden daha fazla ama 30. Haftamdan beri boyle . 38. Haftaya geldim hic bi problem aks etmedi. Kordonu icinde sadece sagima yatmiyorum sagima yatinca kalp atisi dusuyor.
Melikeyildiz Ya doktor tabiki iyisin bilir de ama çevremizde gördüğümüz kadar böyle oldumu sezeryan yapıyorlar bebek riske girmesin diye
Caglaucrr Melikeyildiz aynen canım bende endişeye kapıldım şimdi. Akşam iftardan sonra tekrar acile gidip bakilicam emin olduğum iyice 🤷
Alihaktaninannesi Başka bi doktor dene bide kuzum dikkat et bakalım başka doktor aynı şeyi soylicekmi
Caglaucrr Alihaktaninannesi bugün zaten kendi doktorum olmadığı için farklı bı doktora gittim. Sanırım akşam acile gidicem emin olmak için 🤷
Caglaucrr 2cocuk2kopek suda sıkıntılı olunca tedirgin oldum sadece kordon olsaydı okadar sıkıntı etmezdim de 🤷