Kızlar aranızda dahiliye doktoru varmı şekerimin sonucunu öğrenmek istiyorum az mı cok mu
Fatmaa123 canim bi at baklm bende yeni alıp geldim şeker sonuçlarımi
Fatmaa123 doktor değilim ama şekerim var anlarım😅
Fatmaa123 bende bugün yaptırdım resmini at canım
Nergis34 nasıl atıcam ki
Nergis34 açlık 80 Tokluk 164
Fatmaa123 tokluk yüksek çıkmış 140 sınır normalde
Fatmaa123 açlık iyi tokluk yüksek
Fatmaa123 açlık normal tokluk yuksek canin sınır zaten 140 mış benimde tokluk 138 cikti
Sinem21 meyve suyu da içmiştim yemek yerken onunda etkisi olurmu acaba
Tugce1803. Meyve suyu içmiştim o yükseltmismidir acaba