Benim de bebeğimin biri 2 gün geriden geliyor. Ve kalp atışının diğerine göre yavaş olduğunu düşünüyorum. Büyük olanınki daha kuvvetli atıyor. Cumartesi kontrole gittiğimde büyük olan epey hareketliydi. Küçük olanı doktor dokunarak uyandırdı ve hareketlendirdi. Ben de birazcık endişeliyim 😔