Aysedgrlikrkmz Merhaba anneler 23+5 olduk çok şükür ama 5 gündür dinmeyen bir mide yanmam var yemek borumdan mideme kadar yanma var yemek yerken otururken napacağım çok kötü hiç bşyden tat alamıyorum yaaa
DuyguSenturk Aysedgrlikrkmz benim geçiçi çözümlerim 3 yudum soğuk süt,soda,sarı leblebi en dayanamadığın noktadada talcid
etugce Aysedgrlikrkmz süt fln bende hiç işe yaramadı 22 olucam yarın özellikle 3 4 gündür inanılmaz arttı, rennie duo vermişti bana doktorum ama kesmiyor şişeyi dikmek istiyorum resmen😒 içerde bir ejderha yetişiyor sanırım
Aysedgrlikrkmz etugce bende aynı durumdayım süt leblebi işe yaramadj soda da işe yaramadı napacam bilmem doktora Çarşamba gidecem inşaallah bşyleri faydası olur
CCDGN canım hemen bı cay bardagına katbonatlı su koyup iç anında kesiyor , benim kadar mide yanması ceken yoktur
Cydtmr Bendede ayni sorun var canim renni surup kullaniyorum inan cok rahatladim sende kullanabilirsin gunde 4 sefere kadar icebiliyorsun dedi dr