Elifertan Herkesin yorumu farklı olabilir canım ben hiç doktor değiştirmedim arkadaşlarıma başka doktorları sorduğumda devlette bişey demiyorlar kendileri bakıp iyi deyip kalkıyorlar hep dediler Nesrin hanım her şeyini gösteriyor tek tek söylüyor anlatıyor hatta benim eşimi de çağırıyor yanına gelsin baksın babası diye😊