Merhaba kızlar şu an hastaneden yazıyorum. Bugün kontrolümüz vardı 32 haftalığım diye gittim 33+6 haftalığım şu an. Şükür oğlum sağlıklı kilosu 1.900 boyu 42 cm herşeyim normal iyi. Bebeğim normal dogum pozisyonunu alıyomuş da... ama tek sıkıntımız var doktor Haziran sonu doğuma alabilirim ama bu kan değerleriyle seni doğuma alamam dedi. Ve şu an kan serumu yiyorum bu şekilde kansız olupta doğum yapabilen varmı merak ettim. Bilgi vereyim, 18 yaşındayım 45 le hamile kaldım şu an kilom 63 ne yiyyip içtiysem en çok bebişime yaramış önemli olan da bu tabiki ama benim bu kanıma bi çare bulamadım korkuyorum bebeğimi göremeden bana bi şey olucak diye ☹️