Yarimm Bebegim 2haftadir kuvozde 30+4de doğum gerceklesti cuma gunu iyidi ama cumartesi sepsis gelismis anne sutunude kesmisler.. basindan gecen var mi acaba ne kadar surrde toparlanir
Tugba378 Sepsis hakkında bilgim yok ama benimki de küvözde ve bugün apne yaşadı ve bağırsak enfeksiyonundan şüpheleniyor doktor allah hepsine şifa versin
Yarimm Tugba378 amin canım Rabbim kuvoz yolu bekleyenlerin hepsine sabir versin dayanmak cok zor ama zorundayiz.. tez vakitte bebislerimiz ciksin inşAllah