PrenssAnnesiiii Kızlarr bende varda bi uzayıp bi kısalıyor bunu biz kendimiz fark edemezmiyiz acaba kısaldığını falan🙄
Haribo42 PrenssAnnesiiii ayni bennn.. 33 den 28 e sonra 32 ye cikti simdi bilmiyorumm ama kasilmalarim oluyo indiginden supheleniyorum
PrenssAnnesiiii Haribo42 23de başlamıştı benm kasılmalarım nst de sancı çıkmıyordu doktor kasılmalarımı enfeksyona bağlıyor gerçekten enfeksyon için kullandığım ilaç bittiğinden beri eskiisi gbi oluyor kullandığımda iyiydm
PrenssAnnesiiii Haribo42 olmuyo canm yasak ama ayaklandım ben biryerlere ayakla gdyorm o yüzden düştü die şüphelenyorm
Haribo42 PrenssAnnesiiii hmm valla allah yardimcimiz olsn benim 18 de basladii.. bende dinlenmeye calisiyorm elimden geldigince ama olmuyo cogu zaman ayaga kalkmak zorunda kaliyorummm
PrenssAnnesiiii Haribo42 bnmde kısalık 18de başladı bnde kalkyorm valla dedğin gbi insan mecbur kalıyor
PrenssAnnesiiii Haribo42 ben anneme yemeğe ayakla gttm eltilerime ayakla gttm kuaföre vs ayakla gttm inşşallahh kısalmamıştr eğer kısalmamışsa mucize benm için
PrenssAnnesiiii Haribo42 eşim araba sürmeyi blmyor inan çok yürüdüm 2hafta önce kontrole gtmştm en son perşembe gdcm bakalım inşaallah bi aksilik görünmez