arkadaslar yeni katıldım Arabia merhabalar.
ben ilk olarak cuma gunu verdigim kanda beta hcg 1990 cikti. Pazartesi verdigim kanda da beta hcg 2846 cikti. Doktorum artisin az oldugunu dış gebelik olabilecegini soyledi. Bu arada vajinadan ultrasona baktirmamistim. Bu konuda tecrubesi olan arkadaşlar bilgilerini paylasabilir mi korkuyorum cunku